UlTiMaTe PeRsoN
this site the web

== Leave Ur Hot Links 4 Me ==

== LaWaK SaNtai ==


Lawak 1

Azman : Berapa bayaran mencabut sebatang gigi?
Doktor : RM120.
Azman : Amboi,mahalnya. Ada tak yang lebih murah?
Doktor: Okey,jika saya boleh jimatkan anesthetic dan ragut sja gigi tu dgn pelayar,saya boleh
turunkan hngga RM50.
Azman : masih mahal lagilah doktor.
Doktor : kalau macam tu,apa kata saya suruh salah seorang pelajar saya yg mencabutnya,
cuma RM20.
Azman : Cantik..masukkan nama bos saya untuk rawatan esok.


Lawak 2

Rosman diterima bekerja sebagai pelatih di sebuah syarikat multimedia. Selepas melapor diri, pada hari pertama dia masuk ke biliknye,die treus mendail.

"Tolong buatkan saya kopi,cepat!!" katanya menengking.

"Maaf,awak salah sambungan. Awak tahu dgn siape awk bercakap ni?"kata suara di hujung talian.

"Tidak,"jawan Rosman.

"Saya pengarah urusan syarikat ini,awak tahu?" balas suara itu.

Rosman terkejut.Barulah die sedar yg die telah trsalah dail.Hajatnye mahu mnghubungi kantin.

"Encik tahu dgn siapa encik bercakap ni??" tanya Rosman kembali.

"Tak,awak siapa?" balas pengarah usrusan itu.

"Kalau tak tahu,bguslah.." kata Rosman terus meletakkan gagang telefon.




0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...